rikshaw naar m'n hostel
23 juli 2012 - Georgetown, Maleisië
Deze foto werd gemaakt op 23 juli 2012 in Georgetown, Maleisië met een Panasonic DMC-TZ20.
23 juli 2012 - Georgetown, Maleisië
Deze foto werd gemaakt op 23 juli 2012 in Georgetown, Maleisië met een Panasonic DMC-TZ20.
- Joni: Hey Kim, wat een plezier…
- An: Wat een leuk positief verhaal!…
- Jes: Wat een geweldig verhaal…
- Tom: de max Kim !
- Kristof: Alle ge hebt de eerste bank…
Alle reacties »