Yes we can!

10 juli 2010 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanmorgen om 9 uur opgestaan, en met de duitse Thomas de trein genomen om een bus te kunnen regelen om morgen richting Cameron Highlands te reizen. Thomas heeft verder de bus genomen naar Melaka en ik terug de trein naar KL. Even moet ik bedenken wat te doen; ik kan met de engelse Simon mee naar de Caves en dan denk ik nee, ik wil naar China Town! Ik heb een uiterst comfortabel gevoel. Ik eet een hapje in een weer heel plaatselijk tentje en ik krijg gezelschap, een Indische man. Indiers zijn opvallend vriendelijke mensen, dat merkte ik gisteren al. Ik snuffel nog wat rond en koop my first Malaysian Forlax ;) Nadien installeer ik me op een terrasje en drink ik een frisse fruitcocktail. Ik lees wat in mijn Rough Guide en schrijf in m'n schriftje. En bedenk me dan dat dit mijn leven van de komende maanden wordt. I can handle it, I really can :)

1. Anneke:
    10 juli 2010
    hela meid. kben kei blij dak dees lees!! blijkbaar gaat het allemaal goed met jou en vindt je uwe weg daar wel!! Kheb op uwe facebook ook gelezen da ge al zalig gezwommen hebt met een chique zicht....very nice, wish i was there with you!!!
    allé, tot het volgende berichtje
    btw, vond het zalig je te horen gisteren!!!
    dikke zoen, dikke knuffel en lots of love!!
  2. Nico Persoon:
    12 juli 2010
    Dag Kim,

Ondertussen zijn er enkele dagen voorbij. Alles oké of is het nog erg aanpassen ? Ik heb juist met oma getefoneerd en vernam dat Gerard en Jes volgende week naar Bali vertrekken. Gerard moet eerst naar een congres en dan hebben ze een week vakantie. Het zou tof zijn dat jullie elkaar zouden kunnen ontmoeten maar ik neem aan dat het wellicht wat te vroeg is. Hier is de grootste hitte voorbij maar hier in de Kempen was het vandaag toch nog 30 graden C.

Groetjes.
    Pa en Mieke
  3. Babs:
    Hey Kimmie!

Ik volg uw reisverhalen op de voet! Amaai, ben zo trots op u!!! Dit is zo'n grote overwinning op uzelf! Ben echt jaloers ook, en door uw verhalen wil het alleen maar meer. Ik heb zoveel goesting om op 't vliegtuig te stappen en af te komen, amaai.
    Echt tof dat je af en toe met mensen meekunt en een babbeltje kunt slaan. Doet dat nog goed, geniet van elk moment, en tot uw volgende verhaal é!

xx
  4. Joni:
    Helaba!

Amai ik heb het natuurlijk weer super laat door dat er een link op uw fb pagina staat naar deze blog.. maar hierdoor had ik ineens wel genoeg leesplezier! Het openbaar vervoer is daar blijkbaar de ontmoetingsplaats bij uitstek :-)in alle geval, madam, Respect!
    Kijk al uit naar u volgend stukske!

x
  5. Timsaladimus Verhoefkes!:
    13 juli 2010
    hehe Joni ge waard ni alleen.. las het ook net op hare FB page da ze ne blog had..

Kimsaladimus kzien da ge het te pakken hebt.. nog geen last gehad van rats in KL? :) Backpacken is a way of life once you pop you can't stop ! wou dak ook al kon vertrekken mor moet nog ff wachten.. doe da nog goe ginder en ben benieuwd naar de volgende verslaggeving!! take care! xx
  6. Ansie:
    Hey pumpkiM,

ben blij dat alles goed gaat!!!! Ben superrrr fierrr op je!!
    Be CAREFULL missie & Enjoy your TRIP!!!

xxx
  7. Jonathan:
    14 juli 2010
    Eey Kimmie,

Ook ik volg je uitspatingen op de voet.

Keep it safe :-)

Jonatahn
  8. yenke:
    15 juli 2010
    hey kim!
    man ik wou dat ik in u plaats was!
    ik denk dat je wel wat rust hebt verdiend, wanneer kom je presies terug ik volg u blog zeker xx yenke
  9. An:
    16 juli 2010
    Heb me alvast aangemeld voor updates van je blog, we volgen je op de voet!
    zo te lezen gaat het allemaal zoals verwacht; VLOTJES.
    Geniet ervan meisie xxx
  10. Hans:
    Yes you can! :-)
  11. Heidi:
    16 juli 2010
    Ben met Dora en Isaac naar foto's van de Napoleonvis aan het kijken en wij worden daar toch een beetje stil van. Dat is een twee meter lange LIPVIs en een nog wel een op uitsterven soort. Ik had mij aan zo een klein Nemo-achtig visje verwacht. Die Kim toch!!!
    Veel groetjes van ons allemaal!!
  12. Michèle:
    hey Kim !
    amai, zalige verhalen . ik wou dat ik morgen al kon vertrekken ... :-)
    geniet ervan

grtjs,
    Mich.
  13. Dora Scribe:
    Hey Kiwiekiwie!!
    ik ben aan het sparen voor later met jou gaan!!
    Maar dan niet vergeten dat als je met Napoeleonvissen gaat zwemmen dan blijf ik maar kijken hoor?!
    En ik moet dan ook een beetje werken want ik weet niet of ik met veertig euro naar Malaisia kan gaan...

YES YOU CAN!!!!

en ik hoop:

YES I CAN WITH YOU TO MALAISIA GOING!!!!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    xxxx

PS.
    ik heb deze bootschap wel alleen geschreven hoor...!!!